Branżowy Portal Internetowy

header-banner
Zobacz katalog firm
  • Strona główna
  • katalog firm
Newsletter
Portal Pasywny-budynek.pl to Twoje źródło wiedzy o budowie nowoczesnych, pasywnych i energooszczędnych domów. Znajdziesz tu szczegółowe informacje na każdym etapie procesu budowy, nowoczesne techniki, sprawdzone rozwiązania i najnowsze urządzenia. Pomożemy Ci rozwiązać problemy napotkane na budowie, przejść przez przepisy i wymagane dokumenty oraz znaleźć odpowiednich dostawców w naszym Katalogu Firm. Z nami łatwo dotrzesz do nowości, produktów, promocji, usług i wydarzeń branżowych. Wspieramy wymianę informacji i doświadczeń, aby każdy Twój krok w budowie domu był świadomy i efektywny.
Newsletter
Informacje
Kategorie
Serwisy
Nasze Portale
  • klimatyzacja.pl
  • ogrzewnictwo.pl
Copyright © 2005-2025 Termoclima Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.
...

Korzystamy z plików cookie

Ta witryna używa plików cookie w celu ulepszenia ogólnej wygody użytkowania.

Dostosuj
  • pasywny_budynek_cookie_consent

    1 rok 1 miesiąc 1 dzień

    Służy do przechowywania zgód użytkownika na pliki cookie.

  • pasywny_budynek_session

    2 godziny

    Służy do identyfikacji sesji użytkownika w przeglądarce.

  • XSRF-TOKEN

    2 godziny

    Służy do zabezpieczenia użytkownika oraz jednocześnie naszej witryny przed atakami fałszerstwa żądań między witrynami (CSRF).

Więcej szczegółów
  • _ga

    2 lata 2 miesiące 2 dni

    Główny plik cookie używany przez Google Analytics, umożliwia usłudze rozróżnianie odwiedających.

  • _ga_

    2 lata 2 miesiące 2 dni

    Używany przez Google Analytics do utrzymania infromacji o stanie sesji.

  • _gid

    1 dzień

    Używany przez Google Analytics do identyfikacji użytkownika.

  • _gat

    1 minuta

    Używany przez Google Analytics do ograniczania częstotliwości żądań.

  • _fbp

    2 godziny

    Facebook Pixel to narzędzie analityczne do śledzenia działań użytkowników na stronie, które umożliwia mierzenie skuteczności reklam na Facebooku. Dzięki niemu można analizować konwersje, dostosowywać kampanie reklamowe i optymalizować strategie marketingowe.

Więcej szczegółów